zaterdag 11 februari 2012

Welkom hier!

Welkom op mijn blog!

Fijn dat je even de tijd neemt om hier wat rond te neuzen :-)
Sinds een tijdje heeft het bakvirus me flink te pakken en daarom wil ik hier graag wat van mijn ervaringen met jullie delen.

De blog zal dus vooral gaan over veel lekkers en zoets, met misschien af en toe een zijsprongetje naar andere dingen die me boeien.

Ik neem je graag mee in de wereld van mijn creatieve (mis)baksels en hoop dat je hier wat inspiratie kan opdoen.

Alvast veel kijk- en smulplezier!

Smakelijke groetjes,
de Bakmadam!

2 opmerkingen:

  1. man,man,man,man...wat een lekkers allemaal hier; heb net je hele blog doorgespit ter inspiratie voor de stempels..en ik kan je wel vertellen dat het water me in de tong loopt. Als ik nou in de buurt woonde dan deed ik nu gelijk een bestelling voor de verjaardag van onze oudste..*zucht* maar dat is dus niet zo *zucht* ik ga gutsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja... als het echt niet meer gaat: altijd welkom om tot in het verre Vlaanderen op de koffie te komen hoor ;-)

      Verwijderen