dinsdag 12 juni 2012

Bruidje met grote ... voeten!

Hoi,

Zondag volgde ik een heel erg leuke workshop bij Cakes & Stuff, gegeven door Annelies Van Tessel (meer info over wie zij is en haar werk kan je vinden op haar website). We maakten haar 'Bruidje met grote voeten': een bruidstopper met een ferme madam en een zielig oud mannetje als bruidegom - hoewel ik niet goed weet met welke van de twee je nu het meeste medelijden moeten hebben :-) Alles werd gemaakt in suikerpasta.

Het was een gezellige dag waarbij ik toch weer heel wat nieuwe boetseertechnieken kon leren. En er kwam ook wat schilderen aan te pas, bijvoorbeeld de ogen van de bruid. Hier zie je het resultaat van een boeiende dag... ik ben er best een beetje trots op!


Een stralende bruid, niet?


 
Boetseergroetjes!
de Bakmadam


2 opmerkingen:

  1. Een ferm koppel! De bruid is goed te zien maar in 't echt was de bruidegom ook knap gemaakt, een zielig oud ventje op een chique lederen poef.Hij is echt veel beter gelukt dan je op de foto ziet.(Denk dat ne rijke is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,ik zag dat je volger werd op mijn blog! ik kwam hier een kijken en wat een mooie dingen heb je al gemaakt!
    Je volgde een workshop bij cakes & stuff, ik woon in die gemeente... Waarschijnlijk ben je dus uit mijn buurt :-)

    BeantwoordenVerwijderen