zaterdag 8 september 2012

Terug thuis, met zoete inspiratie!

Hallo!

Wij zijn terug van weggeweest en hebben weer voldoende vitamine D opgedaan in het Turkse zonnetje! Op vakantie ontbrak het alvast niet aan inspiratie, lekkers én proevertjes (en ik bracht alvast wat meer gewicht mee dan toen ik vertrok, die helaas niet in de bagage zat). Maar vakantie is vakantie en we kunnen er weer tegen!

Vergeet sjacochen en andere lederwaren: hier zie je hoe bedreven ze in Turkije ook zijn in het maken van allemaal lekkere dingen (foto van een winkeltje waar ze alleen maar van deze lekkernijen verkochten):

Gelukkig niet enkel achter glas, maar ook op ons bordje veel lekkers:
Heerlijk, die zanddeegjes!
 en voor de Bakmeneer mocht het dan weer een ijsje zijn (alle dagen!):
Caramel, aardbei en pistache
De valiezen zijn uitgepakt, de wasmachine doet haar ding en ondertussen staat de oven hier aan en ben ik content dat ik zelf ook weer eens aan het bakken kan, maar daarover later meer.

Alvast een fijn weekend en smakelijke groetjes!
de Bakmadam

3 opmerkingen:

  1. Goed dat de batterijtjes weer opgeladen zijn! Mmm ik denk dat ik meer voor de optie van Bakmeneer zou kiezen, elke dag een ijsje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook ;-) Hoe graag ik ook bak, als je me de keuze laat tussen een taartje en een ijsje, dan ga ik meestal voor dat laatste kiezen denk ik.

    Blij dat je hebt genoten daar in de Turkse zon, maar ook blij dat je terug bent en weer lekker kan gaan bakken en bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, de ijsjes waren ook heerlijk hoor... maar een mens moet toch een keertje afwisselen hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen