zondag 14 oktober 2012

3, 2, 1 ... go!

Hallo,

Roxanne is een sportieve meid van 7 die vandaag de laatste wedstrijd in de Topcompetitie van de BMX rijdt. En omdat ze dat het voorbije seizoen zo goed deed, wordt ze vandaag eindwinnaar van die competitie, waauw!

Een taartje mag wel, bij zo'n gelegenheid, en ik ging de uitdaging aan om zelf een BMX parcours te fabriceren voor haar. 't Was wat pas- en meetwerk, maar 'k ben content van mijn terrein :-) dat niet gemaakt is met zand, dolemiet of beton, maar met biscuit, speculaasbotercreme en suikerpasta.




Oh ja... de fietskes zijn niet om op te eten :-) al de rest wel!
Gefeliciteerd aan de kampioene!

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

8 opmerkingen:

  1. nou gefelies aan de kanmpioene
    en wat een prachtige taart heb je gemaakt voor haar...die zal ze wel enorm mooi vinden
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een super Taart!!! Gaaf zeg!
    Voor een stoere meid, knap werk!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave taart zeg! Heel erg leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai... knap gedaan seg... ik was al aant kijken of de fietsjes ook te eten zouden zijn, niet dus, maar het kon denk ik wel he... :-)
    Echt heel mooi! ze zal er heel blij mee zijn geweest denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai wat een werk !

    Weer heel mooi gedaan, wat zal ze fier geweest zijn op zo'n mooie taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een mooie taarten maak jij zeg! Daar zal de bakker nog jaloers op zijn ;)

    Bedankt ook voor het meedoen aan mijn give away!

    BeantwoordenVerwijderen