maandag 14 januari 2013

Mag het ietsje meer zijn?

Hallo,

de boobietaartjes zijn precies nogal in trek, en jullie zagen ze hier, hier en ook hier al een keertje passeren, telkens met een ander outfitje aan. Ik vind ze zelf ook wel erg leuk om te maken, dus ik was weer in mijn nopjes vandaag, want ik mocht nog een keertje :-)

Dit keer maakte ik ze voor Bart, de man van collega Sandra, die morgen jarig is. Qua outfit maakte ik dit keer een corsetje (uit suikerpasta). De binnenkant bestaat uit een vanillebiscuit, gevuld en afgesmeerd met praline & cream botercreme.


 

Ben benieuwd of hij er zal van smullen :-)

Smakelijke groetjes!
de Bakmadam

8 opmerkingen:

  1. Owwwwww woooowwww ..... sexy en vast heeeeeeeeeeeeel lekker :-)

    Deze is wederom geweldig meis!
    Nog effies en je moet je in de lingerie-trends gaan verdiepen hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwwwwwwwwwwwwwwww tis toch zonde om he mes daar tussen die boobies te gaan plaatsten ha ha ha...hij is weer prachtig zeg
    kunstenares die je dr bent

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Nogmaals...jammer dat je zover weg woont! Anders had ik je echt elke maand met een taart laten komen :o)

    Knap werk hoor! X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Véél te mooi om op te eten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woehooeee sexy! :-) En vast heel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een pittig sexy taartje, veel te mooi om van te eten, je maakt er steeds toch wel kunstwerkjes van

    BeantwoordenVerwijderen