woensdag 24 april 2013

Een heus dessertenbuffet!

Goeie dag!

Zaterdag liet ik al weten dat ik deze taart maakt voor Elias. Maar ook vorige vrijdag had ik een stevig bak - en dessertendagje, want toen had ik namelijk de eer om het dessertenbuffet voor de eerste communie van Roxanne te maken. En dat ging als volgt:

ik maakte aardbeiendessertjes
en chocomousse van witte en pure chocolade

en ook nog wat tiramisu'tjes 
en cakepops in passende kleurtjes

en mini appelcrumble cakejes met chocolade

en cupcakes met speculaas topping

en een roze slagroomaart gevuld met roze botercreme en aardbeienconfituur 
En tenslotte, op vraag van Roxanne, deze roze prinsessentaart: 

 
Alles bij elkaar, zag het buffetje er zo uit:
 
 
Als ik het zo zie, ben ik er zelf best wel een beetje trots op :)
Ondertussen hoorde ik ook dat het allemaal gesmaakt werd, dus ben ik nog meer tevreden!
 
Smakelijke groetjes!
de Bakmadam
 

14 opmerkingen:

  1. zo tikt weer aan die kilo's bij mij die er niet meer afgaan sinds ik jou in blogland heb mogen leren kennen whaaaaaaaaaaaaaaaaaa... als ik jou lees en die heerlijke dingen zie ga ik snaaien ☺☺
    wat een prachtige creatie's heb je gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat zal gesmaakt hebben! Het ziet er allemaal erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een beetje trots ??????
    nou je mag naast je schoenen lopen hoor, ik vind het SUPER !
    wat ziet dat er prachtig uit, het water loopt me door de mond !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allememachies, wat ziet dat er geweldig en superlekker uit allemaal...je overtreft jezelf gewoon iedere keer weer!! Een vak apart hoor!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat ziet er inderdad heel lekker uit en ook heel erg mooi in zn geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het water loopt me in de mond van al dat lekkers... Wat een smikkelbuffet is dat.... dat kan alleen maar heel erg lekker zijn.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oké .... ik ben blijven hangen bij de chocomousse ..... *ZUCHT* ........ dus als je me zoekt ... weet je waar Moos is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. owwww wat een geluk dat het alleen maar fotoos zijn!
    ik weeg al 120 kilo.. en ik snoep nauwelijks!
    ziet er allemaal heel lekker en mooi en verzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat zal jij trouwens veel vreinden hebben en bezoekerige buren en zo!! hahahha ik zou in elk geval wel vaak langs komen als ik vlakbij je woonde.. mmmmmmmm!!!

      Verwijderen
  9. wow, ik vind je baksels allemaal zo knap en ben er zeker van dat ze ook allemaal even lekker zijn. ik kovht vorige week in de ALDI een pakketje om cakepops te maken,...er zitten geen stokjes bij...daar begint het al. zelfs in zo'n pakketje durf ik er niet goed aan beginnen. Je kan er wat van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer van die stokjes! Ik denk dat je ze ook bij de aveve kan halen, succes, gewoon 'n keertje proberen!

      Verwijderen
  10. Als ik dat dessertenbuffet zag staan, at ik zeker niets van de rest. Ongelooflijk meid! Suuuuuuuper!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag gerust meer dan 'een beetje' trots zijn. Ferm gemaakt allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat ziet er allemaal super lekker uit, zou willen dat ik dat kon! Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    BeantwoordenVerwijderen