donderdag 23 mei 2013

Blote mannen taart :-)

Hallo!

Ja, ik geef toe, de titel van dit berichtje is misschien een klein beetje misleidend, en mogelijks hadden jullie er meer van verwacht, maar geef toe: ik heb wel een beetje gelijk. Kijk maar:

 
Op de taart zie je de drie mannen van een vriendin van me. Het kleinste mannetje werd onlangs 1 jaar, en ik maakte deze taart voor zijn verjaardag. Deze foto mocht ik gebruiken als versiering en werd dus geprint op eetbaar fotopapier. De taart zelf mocht een reuze banana split zijn, dus het werd een vanillebiscuit, gevuld met slagroom en schijfjes banaan, en afgewerkt met slagroom en chocolade.

De laatste tijd probeer ik nogal eens graag nieuwe dingen met de slagroomtaartjes, ik oefen er dus graag op los met spuitmondjes en boogjes. Dat zie je hier:


 
Smakelijke groetjes en alvast een fijn weekend!
de Bakmadam
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, heerlijke taart!!!
    Lekkere blote mannen...hihi.

    Smullen! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww de taart lijkt me heerlijkkkkk!!
    en wat een schattig bloot mannetje voor dat bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik opende je post natuurlijk met de ijdele hoop de tegenhanger van je decolleté taart te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er ook weer heel erg leuk en lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi hi ik vind de titel wel heel leuk bedacht. De taart ziet er ook heerlijk uit. Zowel die knulletjes als het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De titel catches the eye ....
    De taart tickles the taste buds ....

    Hij is leuk!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zulke lekkere blote mannen heb ik weinig gezien, hahahahaha, heerlijk hoor!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mannekes, dat ziet er weer geweldig uit. en ook heerlijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En jij noemt dit gewoon nog maar oefenen??? Van mij krijg je toch telkens de eerste prijs hoor! Tof al die blote mannen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen