donderdag 15 augustus 2013

In avant première!

Hallo,

Morgen is het zo ver! Onze grote dag!

Ik toon hier alvast hoe ik mijn laatste dag als ongetrouwde vrouw doorbracht, namelijk met het maken van wat bedankjes voor onze gasten morgen:


Best een werkje, maar alles op tijd in orde. De kleding ligt klaar, de ringen zijn opgepoetst, de schoentjes ingelopen, het mooie weer komt er aan... we zijn er helemaal klaar voor en geven er morgen een lap op!!

Maar nu eerst nog maar een paar uurtjes slapen (je weet wel, om er wat fotogeniek uit te zien en zo..)

Vele groetjes!
de Bakmadam

15 opmerkingen:

  1. Een fantastische dag toegewenst!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En, heb je kunnen slapen? Heel veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel fijne en onvergetelijke dag vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve bakmadam en mijnheer .....ik wens jullie een te gekke dag

    lang gelee dat ik hier was maar nu op tijd hihi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeele fijne dag, jullie hebben mooi weer. Geniet ervan. Ben benieuwd hoe het is vandaag we volgen heeeeeel snel, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekkere bedankjes heb je gemaakt. Hopelijk smelten ze niet, want het wordt een hele mooi dag. Heel veel plezier en geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie een hele fijne geweldige dag toe!!! Een dag om nooit meer te vergeten!!!
    Je bedankjes zijn prachtig!!!

    Veel geluk samen!!! XXX Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Eef en Filip, van harte gefeliciteerd met jullie dag!
    Dat er nog maar heeeeel veel fijne dagen samen mogen volgen hè.....
    (En wat heb je weer mooie lekkernijen gemaakt!)
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er heerlijk uit Eef. Ik wens je een hele mooie om nooit te vergeten prachtige dag toe.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. spannend. OOOH, ik wil later echt wel een fotoke zien. :-) benieuwd naar de jurk. :-) geniet van jullie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh wat leuk! Gefeliciteerd! Je bent nu een GETROUWDE vrouw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wat mooi weer !
    Zoveel werk er nog insteken, voor de grote dag.
    Ik wens jullie een prachtige zonnige en vrolijke dag toe, met iedereen rond jullie die je graag ziet.
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Psst, waar blijft het verslag van de grote dag? Alles goed verder? Het is hier zo akelig stil...
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Evelien! No worries, alles dik in orde hier! alleen superdruk, dus nog niet de tijd gevonden om weer te gaan bloggen, lezen, foto's selecteren... maar ze komen er aan, nog eventjes geduld :-) dank voor je lieve berichtje!

      Verwijderen